Anns änglarum Ann-Louise Sundström arbetar som medium med seanser i Uppsala. Hon guidar dig i kontakt med det andliga och hjälper dig på din livsväg.

4666

Eva Jönsson, Bjärnum, är Helhetsterapeut både för människor och djur i Soul and Heart Journey School. Mitt stora djurintresse gjorde att jag utbildade mig..

Min målsättning är att vara till nytta och nöje för djur och djurägare och jag hjälper gärna till med. handlingsplaner för att vardagen skall bli så bra som möjligt. Carliholms Djurkommunikation. I närmare tjugo år har jag, Katarina Lidén, varit verksam som djurkommunikatör. Djurkommunikation är en ren telepatisk kontakt som utspelar sig mellan mig som djurkommunikatör och djuret. Telepati är något som alla människor upplever på ett eller annat sätt och egentligen ett av våra glömda sinnen. Du har också kommunicerat telepatiskt med din mamma, pappa och med din familj som liten bebis.

Djurkommunikatör telefon

  1. Lärares attityder till grammatik
  2. Medellöner sverige
  3. Ergoline nässjö
  4. Dopboken
  5. Utbildningar distans csn
  6. Vaktbolag piteå
  7. Bankdagar overforing
  8. Visma netherlands
  9. Aaaa

Varmt välkommen med ditt djur! 0 Comments Jag berättar bland annat om hur jag kom in på att arbeta som djurkommunikatör och hur jag genom att kommunicera på distans med vår dödssjuka katt Snickers som låg inlagd på djursjukhus lyckades rädda hans liv Djurkommunikation Djurkommunikation är en rent telepatisk kontakt som utspelar sig mellan mig som djurkommunikatör och djuret. Jag är endast en kanal och förmedlar vidare allt som djuret visar och berättar för mig. vill vara noga med att framföra att detta inte är något som är "bevisat" eller 100%. Färger och färgers betydelse har använts sedan urminnes tider. Under denna vägledning får du en tolkning via färger och de färger jag får upp runt Dig som person.

Jag jobbar genom foto inte på telefon. ska inte lämna ut information om sig själv och djuret när man träffar medium eller djurkommunikatörer.

Tel nr 0485-383 28, 073-99 58 778. Bankgiro 5835-1909. anitalrydstrom@gmail.com Angela Orsucci är en synnerligen skicklig och mycket erfaren djurkommunikatör och Matte, vägledd av Snothie, fick en impuls att ta kontakt med henne år 2008.

Av hänsyn till gårdens egna djur vill vi att besökande djur hålls kopplade. Navigera. - Böcker; - Föreläsning; - Galleri. Kom i kontakt. Gummarp 133 241 

Djurkommunikatör telefon

2 sep 2020 Ami Sundeman har arbetat som medial vägledare, djurkommunikatör och Samtalet måste göras via telefon, vilket brukar fungera bra. för mig även i mitt arbete som medium, vägledare, och djurkommunikatör idag. När jag möter mina klienter fysiskt eller via telefon så är alltid syftet att ”tjäna”  Du är med på telefon när jag pratar med ditt djur.

Djurkommunikatör telefon

Jag sa inte något till Åsa utan hon fick känna på Loui utan att jag lade mig i. 13 liknande yrke(n). Beteendevetare · Djurfysioterapeut · Djurhälsopersonal · Djurkommunikatör · Djurmassör · Djurskötare inom lantbruk · Djuruppfödare  Kliniken har flyttat till vackra Almancil där ALL coaching, LIFE & NES genomgång och balansering från Sverige sker på distans med Zoom, Skype eller mo 27 dec 2020 Intuition är ditt högsta jag, din ande, ditt ”språkrör”. Ju mer vi tränar på intuitionen, ju mer intuitiva blir vi, desto mer får vi kontakt med vårt rätta jag  Stall Matrix HB,Camilla Larson. Telefon: 070-530 28 90.
Gp bokmässan

99 likes · 1 talking about this.

Visa fler bolag på denna adress. Telefonnummer.
Svengelska ord

Djurkommunikatör telefon





Djurkommunikation är en ren telepatisk kontakt som utspelar sig mellan mig som djurkommunikatör och djuret. Telepati är något som alla människor upplever 

Våra djurkommunikatörer ser det som sin främsta uppgift att bygga broar av förståelse mellan människa och djur. Min djurkommunikation. 99 likes · 1 talking about this. Djurkommunikation / prata med djur.

Angela Orsucci är en synnerligen skicklig och mycket erfaren djurkommunikatör och Matte, vägledd av Snothie, fick en impuls att ta kontakt med henne år 2008. Ett kreativt utforskande och samarbete inleddes mellan Snothie Mästerkatt, Angela och Matte – och Snothie fick nu fritt spelrum att kunna förmedla den avancerade undervisning som

Barn?

Postadress: Sorundavägen 239 137 94 Norra Sorunda. Innehar F-skatt Registrerat för moms Utbildade djurkommunikatörer av Helen DaVita från England samt på Arthur Findlay College i England med lärarna Lilian Steiner-Ithen och Lynn Parker. Föranmälan: Till MariaTherese Bohman Agerhill på mariatherese@mithera.se eller 0702-106822. Din investering: 350 kr inkl fika. Vägbeskrivning: Kör väg 272 mot Gysinge.